15 aug. 2010

Azi nu, te rog eu!

Nu, nu am nevoie de şerveţelele tale umede, nici de plasturii aia muiaţi de soare. Nu, nu am nevoie să mă priveşti şi să mă blestemi pentru că nu dau doi bani pe produsele tale, da, alea pe care mi le bagi în faţă nu numai cu mâinile dar şi cu vocea aia stridentă. Dimineaţa nu agreez tonul strident, nici ochii răi, nici mâinile împăturite neglijent pe lângă corpul contorsionat de bancă. Azi nu, azi te rog eu nu. Nici mâine. Să nu crezi că mă uit la tine pentru că mă interesează ce zici sau ce ai în faţa ta, vreau doar să nu te mai uiţi strident la mine. Atât! E atât de simplu ceea ce îţi cer! Întoarce-te când dorm... şi nici atunci! Lasă-mă să îţi dau eu bani, nu îi cere cu tarif. Tariful tău nu mi se potriveşte. Nu îmi dai nimic în schimb. Nu mă căuta de mărunţis după ce cumpăr biletele RATB, nu am 1 leu, am 85 de bani...atât, 85 de bani şi nu o să îi dau, crede-mă când îţi zic!
***
Spală-te, pentru numele lui Dumnezeu, te spală înainte de a ieşi pe uşă. Şi nu numai corpul trebuie spălat (ăsta e esenţial oricum), spală-ţi şi gura spurcată de atâtea înjurături, spală-ţi şi mintea de gânduri negre şi ochii de perversiuni. Spală-te, pentru numele lui Dumnezeu, pentru numele cui vrei tu, numai spală-te! Lasă măcar pentru jumătate de oră ziarul ăla hidos din mâini, lasă corpurile alea goale de curve, lasă fotbalul şi blaturile, lasă previziunile alea ridicole şi cerneala de pe pagini şi ia şi te spală!


Niciun comentariu: