14 mar. 2010

idei aruncate

*
Invat sa tac, chiar daca, apostate, cuvintele imi sugruma zecile de ganduri ce se aduna cu grija in idei dezordonate prin parul ciufulit.
**
Mi-e greu sa cred ca soarele a iesit azi cu zambetul pe buze, mi-e greu pentru ca m-am obisnuit cu zilele mohorate si pline de picuri de ploaie tare.
***
Ciudata e senzatia unei caderi in gol cu eu-uri dezolate si maini albe prinse intr-un cerc odios de idei. Nu pot iesi din starea metafizica a ideii sub nicio forma. Ma sugruma. Plinatatea ei nu ma lasa sa respir desi e goala.

4 comentarii:

Allen spunea...

Sunt interesante ideile tale, nu le arunca...

Dar dc tot ai sa o faci macar fii sigura ca va fi cineva acolo care sa le gaseasca.




Allen

Daphne spunea...

Nu mai e de ceva vreme cineva care sa le mai prinda si am obosit sa caut...

...dar iti multumesc de sfat, Allen :)

. spunea...

te ai ales cu o noua infectie,i'm watching you

Daphne spunea...

De infectie se poate scapa usor:)Chiar daca nu are nume!