18 ian. 2010

sfârşitul e întotdeauna în mine

Termină-mi trecutul şi-ţi şterge mâinile ciudate de sânge,
Sudoarea de pre frunte strânge-o-n palme, ş-apoi
fixează-n cerul minţii tale
Ideea unei nopţi viscerale.

Cântul veşniciei îl îngâni cu moartea-ntre braţe
şi imitaţia unui corp îţi asudă spatele.
E greu, e greu să-mi cari umbra 'ngandurată
şi să pretinzi că inima, (da!) inima ta e secerată.

Fie-ţi după voie!


l.e. sfârşitul e în mine..
http://www.trilulilu.ro/nimesis2004/b6f50a2128d7ca




2 comentarii:

Allen spunea...

Stau si citesc scrierile tale,aproape zi de zi,si..mereu ma alinta cu o senzatie diferita, ma incanta cu ganduri oarecum straine.


Allen

Daphne spunea...

:) m-am chinuit cred ca 10 minute sa pot da un raspuns la comentariul tau dupa care mi-am dat seama ca nu are rost :) ce ai spus nu are nevoie de completari, multumiri sau alte cele :) Merci ca ma citesti si imi pare rau ca nu am mai apucat sa mai postez nimic care sa iti mai incante ratiunea sau simturile...