12 dec. 2009

Confuza...sau nu!


Postare noua? Cand? Cum?
Da, stiu, nu am mai scris de atat de mult timp si daca la inceput mi se parea atat de important sa scriu, sa imi transcriu sentimentele sau opiniile, acum nu mai pot, nu mai am timp, nu mai vreau. Am vazut ca nu se schimba nimic, nu reusesc sa schimb nimic si poate din aceasta cauza acum cand deschid blogul mi se pare..nu stiu..l-am lipsit de viata in ultimele luni si ma simt vinovata. Da, sunt vinovata si ca atare scriu postul asta de disculpare.
As putea sa spun ca m-am angajat si muncesc si nu mai gasesc timp, si mai am si facultatea si mi se invarte capu' de cate proiecte ar fi de facut, licenta de terminat si de predat, de cat de mult e de citit si de invatat. Ha, te-ai fi asteptat sa zic astea si uite ca nu le-am zis:)) sau le-am zis......sunt confuza ...sau nu. Decide tu!

______________________

Zilele au trecut nebanuite, au trecut ca vantul rece peste fata si m-au imbatranit intr-o luna mai mult decat as fi crezut ca pot imbatrani in ani. Mi-am dat seama de multe, mi-am dat seama de oameni si de primele aparitii. Mi-am dat seama ca frunzele cad chiar daca tu esti fericit sau nu. Ca vei merge intotdeauna inainte in virtutea inertiei si ca vei tine capul sus doar ca sa fii si tu la fel de curajos precum ceilalti. Mi-am dat seama ca daca nu te plangi lucrurile trec mai usor si ca inima nu mai simte diferente mici de temperatura conjugala. Am citit in mine ca uitarea e posibila prin lipsa rememorarii sau prin lipsa efectiva a unei conversatii. A uita mi-am zis ca e imposibil si da, e imposibil numai daca te muti cu inima, suflet si minte in alta parte. Iti gasesti un nou salas, si un nou corp pentru tine si gandurille tale si toate trec ca prin minune. Avem un talent. Gasim intotdeauna un inlocuitor.

***
 If I fall, will you catch me ? 

Niciun comentariu: