30 oct. 2009

Paaaaarty!!!


Nu am mai scris de ceva vreme dar nici nu am simţit nevoia de a scrie.
Deci aşadar şi prin urmare sunt mai multe lucruri pe care le am în minte şi despre care o să scriu, bineînţeles în posturi diferite.
Să începem cu mirobolantele, fantasticele, superbele petreceri ce se dau prin cluburile studenţeşti! Nu am fost eu 2 ani prin cluburi şi alte alea de când sunt eu în Bucureşti dar sunt fată cuminte şi am zis să recuperez “marea” pierdere (momentan crăp de râs pentru că îmi tot aduc aminte de diversele faze-feţe etc.).
Bun, miercurea e seara-noaptea studenţească prin cluburile bucureştene şi deci intri moca. Se ia una bucată fată- aranjată, fardată, rujata, tunată (din mai toate punctele de vedere) la creier mai puţin însă.
N.B.. nu toate sunt aşa dar marea majoritate se uită cam urât la tine dacă eşti îmbrăcată doar în blugi şi un tricou şi în ciupici!!!
Să revenim. Tocmai am luat bucata de fată, purtătoare de sâni, vagin şi eventual fund (mai toate la vedere!) şi se trimite în club cu altele de tipul ei. Setarea se face pe modulul: în seara asta agăţ orice pare mai înalt –ca şi cum ar sta pe portofel !
Bifăm primul pas ca să trecem la al doilea! Se ia una bucată baiat- mascul feroce-gibon cu gâtul gros şi eventual, din când în când, câte o păpuşă masculină. Se aranjează, se pune cămăşuţă în trend, pantalonaşi în trend şi başcheţi în picioruşele finuţe de domnişoară, se dă cu gel-spumă-fixativ, se face o freză ţapănă dar care să nu pară că i-a luat prea mult timp! Se caută companioni – minim unu’ . Se setează modulul: în seara asta agăţ – în primă fază nu orice are sâni, vagin şi eventual fund; faza a 2a (beat mangă-muci) orice mi se pare a avea sâni, posibil vagin şi urmă de fund! Dă-o dreacu’, că doar nu m-am aranjat degeaba!! Se trimite în club.
Bifat şi pasul doi! Se trece la pasul 3- extazul metafizic din priviri ! pentru a atinge aceasta culme este nevoie de un ritm sacadat care se repetă la nesfârşit pe sistemul tuţi-taţi, puţină abţiguială, mâinile masculului undeva pe talia fetei şi alunecând slinos mai jos, mişcări lascive ale femelelor (nah, că putem mă, putem!!!) şi gata reţeta. Bine, mai urmează ceva beuturică alte alea şi la un moment dat observi, observi ceva fascinant- extazul :P şi, dacă eşti ca mine, cu capsa pusă mai mereu te buşeşte râsul! Muhaha ha ha ha I am evil ! The end
….nooot!!
Chestia e următoarea: nu toţi sunt la fel cu cei pe care i-am descris eu mai sus, dar asta predomină pe unde am mers eu şi nu m-am putut abţine să nu comentez (evident că aş mai avea multe de zis dar le iau aşa mai uşor ca să nu epuizez resursele!).

Multă baftă, milă şi pomană la voi toţi!


3 comentarii:

printrenori spunea...

parca pot sa ii si vad:)))
fain pus in cuvinte:))
dar deobicei se merge la petreceri pentru a ... ai descris tu mai sus. deci tu de ce te-ai apucat de analizat cand treaba ta era simpla?
a... nu erau baieti inalti?..uhm.. naspa...

Daphne spunea...

1.stiu ca de obicei ptr asta se merge in club..dar ai uitat un detaliu- eu sunt cu capsa pusa :)) si rautacioasa din fire!
2. bineinteles ca erau si baieti inalti dar nu erau inalti din cauza portofelului:))

Allen spunea...

:)) Bine zis.