25 sept. 2009

Facilis descensus Averno !

Hit play


Shiro Sagisu - Never meant to belong
Asculta mai multe audio Muzica


“Mi-am plăsmuit un suflet
  din ţăndări de bolid,
  Aerian şi aspru, cu nostalgii de vid.”(Al.Phillippide)

Vreau, îmi doresc un bărbat, dar atenţie, un bărbat. Nu un baiat, nu un tip, nu un nene, ci doar un bărbat. Un barbat care să ştie 2 lucruri mari şi late:
  1. ceea ce vrea în viaţă, ceea ce vrea de la viaţă
  2.  mă vrea pe mine, că ar face absolut orice să mă aibe lângă el.
Mi-e silă să mă mai joc, am început să detest jocurile fragile din punct de vedere social ce se transformă în imorale cu fiecare atingere în plus, cu fiece vorbă trimisă pe câmpul de luptă. Mi-e silă să mai ridic steagul, nu mai pot duce răbdarea ca un crucifix atârnat de gât. Căutarea mi se pare iluzorie pentru că obiectul căutării mele se îndepărtează cu fiece joc ce îl alege să îl joace.

 “Mi-e dat să-mi caut timpul
zburând din eră-n eră
Şi să colind, eratic, prin secolii glodoşi.” (Al.Phillippide)

Caută-mă de vrei şi luptă până când sângele din inimă şi ochi afară va dori să iasă.
Caută-mă de vrei şi locul în care mă vei găsi nu o să îţi placă, dar cauta-mă.
Luptă daca asta vrei, luptă cu toată forţa ta.
Priveşte-mă întotdeauna în ochi şi dacă ai să mă gaseşti să nu îmi dai drumul, oricât m-aş zbate, căci ..

“Sunt cel dintâi Geneza-n batjocură să-mi iau
  Eu singur îmi sunt şarpe în paradisul meu.
  Cu inima-ncleştată în coama unui vers
  Îmi joc pe Prometeu gonit din univers.” (Al.Phillippide)

Şi-acum, spune-mi...


3 comentarii:

Violeta spunea...

Ăsta e un fel de anunţ matrimonial?:P Eh, glumesc. Nu mă voi opri asupra conţinutului (care e obraznic de realist), ci asupra formei: potriveala asta vers-gând-vers, m-a dat pe spate! :)

Ps: de unde ştiu eu melodia aia?să fie oare ai no senshi? :-?

Daphne spunea...

Mă, seamănă cu un anunţ dar nu răsare:D
Acum stau şi mă întreb, dacă chiar ar fi un anunţ matrimonial, câţi ar răspunde favorabil doleanţelor mele??

p.s. merci
p.p.s OST Bleach îţi sună cunoscut :D

Violeta spunea...

La prima strigare mulţi ar răspunde prezent pe ideea: "cum dom'le, să nu fiu îndeajuns de bărbat?!". Numai că la fel de mulţi ar da înapoi la o a doua (sadly).

PS: aha, Bleach!Shinigami!:P