21 iul. 2009

lucru' (m)anual




S-ar zice că am reuşit să îmi modific template-ul pentru blog (aici includ şi toate setările ce trebuiau înfăptuite pentru blogroll, linkuri, datele despre cei ce îmi tot calcă pragul şi alte cele). Mi-a ajuns, oficial, până peste gât cu toate setările astea şi deşi mi-am promis că nu voi mai schimba nimic la el ,iote că mă pune ăla cu corniţe ascuţite de răutate să modific again şi again. Concluzie: nu mai fac promisiuni de genul ăsta.
Cu toate astea însă am reuşit să îmi dau seama că sunt foarte pretenţioasă. Mai mult decât atât, faptul că aş fi aşa nu e o problemă majoră, dar eu reuşeşc întotdeauna să îmi duc stările/sentimentele la un paroxism incredibil. Incredibil chiar şi pentru mine (uneori, doar uneori). Deţin performanţa de a fi schimbat de 20 şi ceva de ori template-ul pentru acest mirific blog în doar câteva ore, nu înainte însă de a fi căutat-salvat-umplut desktop cu enşpe mii de posibile/probabile/incerte foldere cu documente de .xml. Iar ca totul să fie "just wonderful" , a trebuit să mai şi fac modificări de html în el ( şi nu agreez sub nicio formă să mă apuc acum de programare- oh well, bummer!!!). Este o zi mirobolantă în care sărăcuţul neuronul meu ajunge până la jumătatea flotării după care zice : Stop cadru! M-a luat un cârcel! Urmează dubla care-i-o-fi-numărul!!!

2 comentarii:

printrenori spunea...

stii ai putea sa faci si marimea fontului mai accesibila... adica mareste-o:p

Daphne spunea...

la cererea fierbinte a publicului, iaca şi schimbarea:)


(nici nu am mai deschis html-ul, am editat doar din postare deeeeci doar prima pagină beneficiază de acest tratament de "extindere"):P