20 iul. 2009

In search of a hero




Sunt în căutare de eroi. Nu, nu vreau personaje de poveste, nu vreau caricaturi din reviste sau din ziarele tabloidizate, nu vreau minciuni, nu vreau puteri supranaturale alocate unor zâmbete largi , uimitor de albe. Vreau oameni adevăraţi care să mă facă să simt că într-adevăr se merită să mai duci o luptă în ziua de azi, indiferent de inamic fie el trafic infernal, fie oameni ce au uitat să fie oameni, fie imagini ce şochează prin duritate sau vulgaritate, fie.., fie… ş.a.m.d.
Vreau eroul meu personal care să îşi asume răspunderea unei acţiuni zilnice de încurajare psihico-morală. Vreau un erou simplu cu o vocaţie cât se poate de complicată.Nu am pretenţii în ceea ce priveşte fizicul, costumaţia, ochii sau mai ştiu eu ce calităţi ce îşi fac simţită prezenţa doar la nivel empiric. Vreau un erou al gândului bun şi al faptei nevăzute.
Vreau eroi pentru toată lumea …caut eroi pentru toată lumea, dar mai ales pentru mine.

Ai văzut vreun erou recent ?
Caut

sursa poza










later edit : mi-am adus aminte de această piesă ce se potriveşte perfect:)

Niciun comentariu: