8 iul. 2009

demisionez




Demisionez, demisionez ca mulţi alţii, din funcţia de adult pe care o am de la o vreme şi care nu mi-a adus ce am vrut. Ştiu că gestul meu e unul laş, dar vreau să demisionez din viaţa asta pentru o perioadă, să îmi revin şi poate, cine ştie, o să îmi revină şi pofta de această slujbă. Momentan demisionez. Copil nu vreau să fiu, pentru că nu pot, nu aş mai fi eu. Şi când am fost copil tot adult am fost. Ce ciudat e sentimentul că nu ai unde să evadezi…
Demisionez şi va fi bine. Peste ani va fi bine cum a mai fost. Acum e mai rău dar va fi bine, va fi bine pentru toţi, noi ce nădăjduim încă în ziua de mâine, noi ce numărăm fiece zi din calendar în speranţa că ne va da un număr magic ce va deschide porţile fericirii.
Treci vreme mai repede şi scrie în răbojul tău că mi-ai rămas datoare cu o iubire mare pe care trebuie să o am. Adună praf pe ea şi ţine-o bine pentru momentul perfect. Să nu-i dai drumul chiar de te-a ruga pentru că îmi eşti datoare! Şi ştii că eu nu uit niciodată!



you are not alone, do you know?

Niciun comentariu: