29 iun. 2009

poveste

Azi nu ! Azi nu te mai întrebi cu ce-ai greşit, azi nu mai vrei să ştii de nori şi ploi.
Râmân doar doi, un El şi-o Ea, măşti a doi actori pe scena unei vieţi.

El- un june cu fruntea albă şi-o inimă-n desagă, dar niciodată hotărât
Ea- o fată cu ochii complicaţi de nori şi gânduri, prea hotărâtă s-ar părea


Ei se-ndrăgostesc unul de celălalt.

El Te iubesc!
Ea E prea devreme! Nu spune ceea ce nu simţi!
El Minţi ! Nu are cum să fie-adevărat! Te iubesc!
Ea Glumeşti !

mai trece-un timp…

El Te iubesc, dragostea mea!
Ea Şi eu te iubesc, te iubesc cum n-am iubit şi nici nu voi iubi!
El Ţi-aduci aminte...?
Ea Toate imi aduc aminte şi toate mă-amintesc! Dar tu?
El Doar visele m-au ajutat!

şi iarăşi timpul se-noadă, îşi trimite spinii către lume şi oglindă...

Ea Te iubesc, puiul meu! Dar, de va veni o vreme când altceva ai să-ţi doreşti, să-mi zici, din calea ta eu mă voi da! Promit!
El Te iubesc, te iubesc enorm! Promit! Dar de va veni şi la tine vremea asta să-mi zici!
Ea Nu va veni. O singură dată eu iubesc.
El Nu minţi!
Ea Tu nu mă crezi?
El Nu ai de unde să ştii ceea ce va fi!
Ea Îţi spun ceste lucruri pentru că mă ştiu! De va fi să fie, eu nu voi mai iubi!
El Draga mea…


şi trece timpul…
şi se obişnuiesc…
Ea pleacă
El rămâne
Şi totuşi ei vorbesc zilnic
El Te iubesc!
Ea Te iubesc!

şi se iubesc şi se adoră şi se vor...
şi se au şi lunile trec....
până la ....
prima dată când el nu îi mai trimite mesaje...
prima dată când ar fi trebuit să sune şi n-a sunat...
prima dată când nu i-a mai zis – Te iubesc...

De ce-uri?
Pentru că-uri!
Nu se poate!
Ba da! Ba nu!

Şi totuşi

Ea Te iubesc!
El Şi eu te iubesc! Dar...
Ea Ce s-a întâmplat? Vorbeşte-mi! Te rog!
El Nu-i nimic! Stai liniştită! O să îmi treacă! Nu pune întrebări!
Ea Dar....
El Niciun Dar! Aşteaptă! Va fi bine pentru amândoi!
Ea ...


Şi timpul trece....

Ea Ce e cu tine? Vorbeşte-mi! Fă ceva!
El Nu e nimic! Înţelege!
Ea Se întâmplă ceva şi tu nu vrei să-mi zici!
Mă mai vrei?
El Nu e vorba de asta!
....
Ea Spune-mi, ce sunt eu pentru tine? Ce rol am eu în viaţa ta ?
El Ţin la tine enorm, eşti printre primele persoane din viaţa mea !
Ea Şi-atunci? Vorbeşte cu mine! Ce se întâmplă?
El Nu e nimic! Lasă-mă să îmi rezolv problemele singur!


După un timp...

El o sărută.
Ea îl sărută.
Mi-a fost dor!
Şi mie!

El Sunt o piedică în viaţa ta!
Ea Nu e adevărat! Ce îţi veni? Te iubesc!
El Nu mai ştiu ce vreau! Nici de la tine, nici de la viaţă ! Nu mă mai înţeleg nici eu ! Mă cert cu toată lumea ! Nu vreau să îţi fac rău !
Ea Ce înseamnă asta ?
El Cel mai bine ar fi să fim prieteni ! Să îmi fii prietena cea mai bună! Tu mă înţelegi! Cu tine pot vorbi!
Ea Ţi-am dat totul, nu mai am ce să îţi mai dau! Iubirea pe care ţi-o port nu se poate rezuma la o prietenie! Nu te pot ţine de mână cât ai să fii cu alta!
El Dar eu nu am nevoie de alta!
Ea Şi-atunci?
El ....

timpul trece

El Încă nu..
Ea M-am săturat! Până aici! S-a terminat! Nu mă mai căuta, pentru tine eu nu mai exist!
El Dar eu cu cine mai vorbesc ? Rămâi prietenă!
Ea Nu pot!
El Nu vrei! Tu poţi tot!
Ea Nu pot!
El Vrei să mă loveşti? Accept!
Ea Cum să dau în tine cu mâna asta când ea, tot ce a ştiut să facă e să îţi mângaie chipul?
El ...


--- şi se termină
El o mai caută ceva timp după care se plictisi
Ea plânge, încearcă să uite..
El îi păstrează pozele
Ea şterge tot ce îi aduce aminte de el
El ia la rând o altă femeie..şi o alta....şi o alta...
Ea nu mai suportă să fie atinsă de alţi bărbaţi...
şi se termină---




____________________
Citisem candva o poveste asemanatoare si acum imi pare rau ca nu mai stiu unde e sa pot sa dau un link. Oricum , povestea respectiva nu era a mea....





2 comentarii:

mish spunea...

iti amintesti?.. cuvinte si taceri... era demult sau poate era ieri...
iti amintesti? eram pe-acelasi drum..
era demult... sau poate e acum...

iubirea nu incepe cu un om... ci cu un gand, o idee, un zambet aiurea...
iubirea nu se termina cu un om... ci cu o inima zdrobita si o lacrima franta...

tin minte vorba cuiva... nu-i ratat cel care cade... ci cel care nu se mai ridica...
asa ca fata... zambeste catre nori sa apara soarele...
sigur... undeva... soarele sta si asteapta zambetul tau..:)

e dureros sa uiti.. si totusi atat de usor...

:)
domnita.. treci muntele asta.... si o sa gasesti o vale linistita... tot ceea ce iti doresti va fi acolo. forteaza-te si treci. eu daca imi permiti te voi impinge de la spate... dar varful trebuie sa il treci tu singura....
your kind Sir....:)

daphne spunea...

iti multumesc pentru gandurile frumoase, kind Sir!