1 iun. 2009

persoana a 3a, singular, feminin

Da, e vorba de ea! Ea care se pare ca ar fi eu, dar fiind vorba de un post la persoana a3a, singular, feminin se va transforma in ea. Deci eu si ea suntem aceeasi unica persoana, in care ea e mai feminina decat eu, ea poarta bluze, eu port tricouri, ea viseaza cu ochii deschisi, eu imi pregatesc picioarele sa te calc, ea iti zambeste feciorelnic, eu rad ironic, ea plange si o doare, eu ?!eu nu mai fac nimic.
Ea poarta aparatul foto dupa ea de 3 zile si nu reuseste sa faca nicio poza, ea cauta subiecti interesanti, ea vede artificii unde nu exista, ea da sa scoata aparatul din geanta, eu il pun la loc.
Ea e comoda, eu merg kilometri pe jos.
Ea tipa, rade, vorbeste mult, eu ma uit in gol.
Ea ma vrea, eu o imping cu drag catre un colt de duminica(o sa fie mai fericita!).
Eu scriu postul asta pe blog, ea ma ignora.
Eu vreau, ea crede.
Eu adevar, ea minciuna...sau e invers?

Niciun comentariu: