27 iun. 2009

hai pa

Nu mai cred in povesti, nu mai am timp sa cred in povestile ce mi se spun seara de seara, la ureche, de oameni ce nu isi mai gasesc locul in lumea asta. Sunt satula de povestile altora, sunt satula de povestile ce le port in spate ca o povara ce isi extinde sacii pe verticala deasupra spatelui meu.
Vorbele au inceput sa dispara, sa intre pe o ureche si sa iasa pe cealalta, iar drumul de la una la alta e la fel de scurt ca o secunda: nu ramane nimic.Toti vorbim, toti avem vorbe de zis, vorbele ne-au ramas atat de aproape din vremuri indepartate incat si atunci cand nu avem ce face, vorbim.

31 de comentarii:

printrenori spunea...

pai daca nu am mai vorbi... ne-am sinucide in vorbele ce nu le-am mai putea spune.
trebuie sa vorbim... trebuie sa simtim ca detinem ceva. ca avem macar o putere a noastra. puterea de rosti cuvinte... puterea de-a ne elibera de poveri prin vorbe...
is not much... but e suficienta...

daphne spunea...

still i do not like words, they do not come easy to me.

printrenori spunea...

they do not come easy to you:O:-? ai fi putut sa ma prostesti....

daphne spunea...

Pacat ca nu mi-a reusit complet:>

Allen spunea...

De ce crezi ca simtim nevoia de a vorbi?

Eu unul nu m-am priceput niciodata la cuvinte."Cuvantul" l-am considerat ca un bisturiu prin care pot "taia" ganduri,si am decis sa nu il folosesc deschis.Ci doar informativ.




Allen

Daphne spunea...

Oare simtim nevoia sau efectiv vorbim fara a mai apuca sa mai si gandim ?

Cuvantul a fost si va fi intotdeauna un instrument prin care poti obtine nu numai bucurie dar si durerea cuiva. A avea proprietatile unui bisturiu nu inseamna neaparat ca este de rau:) Uneori a taia e mai bine decat a lasa sa creasca inutil, parazitar. Nu crezi?!

Allen spunea...

Dar n-a zis nimeni ca a "taia" nu e fun :D



Imi cer scuze ca-ti redeschid posturi vechi :)



Allen

Daphne spunea...

Si cum iti ceri tu scuze? Eu nu vad pe nimeni pe langa mine care sa isi ceara scuze :-? :D

Allen spunea...

Hmm... un frappe would be nice :)





Allen

Daphne spunea...

Pentru tine sau pentru mine?

Imi place foarte mult frappe-ul, ai nimerit bine:)

Allen spunea...

Sa-l savurez de unul singur n-ar avea farmec. :)






Allen

Daphne spunea...

subtila invitatia...dar nu oficiala:))

Allen spunea...

:)

Daphne spunea...

eschiva masculina:) nici nu ma asteptam la altceva :)

Allen spunea...

:)))).....well ar fi impropriu sa ma comport altfel decat ceea ce sunt :)


Desi presimt ca ti-ar prinde bine un frappe,cu sau fara companie.




Allen

Daphne spunea...

ar fi impropriu sa te intreb de ce ai astfel de presentimente in legatura cu mine?

Si ce iti mai sopteste turtureaua presentimentului despre mine?

Allen spunea...

:)),sa zicem pentru inceput ca procnoza e cea care mi-a soptit.


Iar restul,cine stie,va veni cu timpul.



Allen

Daphne spunea...

Prognoza meteo? ;;)
Si daca iti sopteste, esti sigur ca ai sa auzi corect ceea ce iti spune? Poate te va minti :-?

1. nu mi-ai raspuns la intrebare
2. ca pedeapsa mai adresez inca una: cum m-ai gasit? sa zicem ca nu scriu atat de comercial cat sa fiu in voga si sa fiu atat de comentata(acus 19 comentarii- salt mortal cu zukahara tripla)

Allen spunea...

1. Sunt sigur ca nu ma minte :)

2. Sa zicem ca muzica te-a tradat si m-a trimis drept aici.

Daca rostul intrebarii tale a fost sa afli dc te cunosc,te anunt ca nu am nici cea mai vaga idee :)




Allen

Daphne spunea...

1. ma bucur
2. :)
3. rostul intrebarii mele a fost ...de fapt nu isi avea rost :)

...si inca nu ma cunosti:)

Allen spunea...

Si 3. ma simt pedepsit ;))






Allen

Allen spunea...

As vrea sa te cunosc.






Allen

Daphne spunea...

Pai oricum incepi in avantaj fata de mine:)

tu ma citesti...eu doar lecturez niste comentarii:)

ar trebui sa recuperez repede...

Allen spunea...

Ca sa nu te simti in dezavantaj,iti impartasesc si eu ceva despre mine.



Ma numesc Ovidiu

Daphne spunea...

Incantata de cunostinta:)

Prin urmare, ca sa iti aflu numele mi-au trebuit 20 de comentarii la un post. Printr-un calcul matematic simplu fara cifre dar cuantificabil in pagini de blog (zic eu, tu poti sa ma contrazici), pana am sa aflu ceva mai multe despre tine voi avea nevoie de muuuulte pagini de...:P

Allen spunea...

:) Incantat de cunostiinta Daphne.Sunt mai usor de citit decat crezi :))




Allen

Daphne spunea...

Asta ramane de vazut:) si demonstrat:)

Allen spunea...

Macar iti hranesc putin curiozitatea :)





Allen

Daphne spunea...

Si asta vrei? sa imi mentii curiozitatea? oricum...stii unde ma gasesti:)

Allen spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Daphne spunea...

Ti.am sters ultimul comentariu ca sa nu ii musafiri nedoriti pe e-mail:) sper sa nu te superi...

cat despre restu': I am no ordinary cat and I have some lives left for searching the unexpected:)