8 iul. 2008

just..

De ce e atat de greu sa ne dam seama ca pana la urma suntem manipulati? de bani, de oameni care vor bani, sau care dintr-un orgoliu imens sau poate dintr-o dorinta sadica vor efectiv sa maipuleze?!

De ce picam ca fraierii de fiecare data, de ce inca suntem naivi si spunem ca data viitoare va fi mai bine...sau ca is prietenii mei..aa sau si mai bine..asta este !!!!

De ce ne complacem in situatii atat de patetice, care dezonoreaza caracteristica noastra atat de laudata, de a rationa, in virtutea careia suntem numiti oameni?!

De ce imi adresez intrebari stupide cand stiu ca probabil nu voi fi capabila sa gasesc raspunsuri. E doar atat de trist ca nu stiu, ca nu stim nici macar a 10-a parte din tot ceea ce exista sau se intampla in jurul nostru, ca nici macar nu ne inchipuim ca putem sa fim altfel, ca nu ne dam seama ca alegem in fiecare moment din viata sa fim asa cum suntem...si chiar de as alege sa nu aleg ..tot as alege..pasivitatea e o alegere, dar care nu implica sa zicem decat un risc minor uneori ptr tine, ptr mine caci suntem oameni si vrem sa traim...

Am trait si uneori nu mi-a ajutat. Am existat de foarte putine ori si ce folos. Nu vreau sa practic acum apologia sinuciderii-varianta ce mi se pare de-a dreptu ridicola- dar cateodata, doar cateodata iti vine sa ...sa dai cu tine de pereti, iti vine sa lasi toate...si ptr ce ..nu ne-am intrebat poate niciodata ..ptr ce? ce e dupa...

Niciun comentariu: