18 iun. 2008

fiare vechi, fiare ooooo

This is killing me and there is no doubt about it!


Dimineata, pasarelele ciripesc atat de suav langa geamul deschis (in sfarsit mi-am convins colega si a lasat geamul deschis toata noaptea-this should bring her a Nobel prise for humanity), frunzele copacului din fata camerei in care mi-am petrecut ultimele 8 luni (mergem spre 9 :->) fosnesc a somn molatec, aerul patrunde ca un hot in camera reusind sa treaca de plasa de tantari a geamului de termopan si dintr-o data, pe neasteptate...o bormasina/un rotopercutor..sau ce naiba e aia de imi sfredeleste singurul neuron intreg dupa o sesiune epuizanta isi incepe mirifica bazaialaaaaaa.. si era doar 7 dimineata. Oricum aveam in plan sa ma trezesc ptr ca inca mai am un examen ptr care trebuie sa invat dar chiar asa de brutal sa imi misc mana catre urechea dreapta ca sa o astup ????(stanga era inca in perna) Sa incerc sa descifrez acest semnal morse batut cu nonsalanta in peretele de la baie, perete care e comun cu camera in care imi odihneam si eu , intr-un tarziu de dimineata, membrele? NU! este inconfundabil, stiu ce e !!!!!!
e ora 14, sunetul mirific continua ..ma invart in pat ca o pisica ce cauta o pozitie mai fericta pentru a se intinde(in cazul meu ptr a gasi pozitia perfecta pentru a invata mirificul curs). Deschid geamul larg si ce sa auzi : fiareeeeee vechiiiiiii, fiareeee oooooo (nu am reusit sa imi dau seama ce dracu vrea sa spuna asta ..cu "oooooo"..., adica pentru ce ii folosesc atata amar de vocale ?) O miercuri plina de liniste sufleteasca...cred...
Bormasina si-a incetat zgomotul, a inceput ciocanul...cate un cui care zaboveste pe gresie..trantit cu amar si dezgust de catre stapanul sau ...Master what have i done...

__________________________
This is killing me and there is no doubt about it!

Niciun comentariu: