14 iun. 2008

!?!


Nici nu stiu cum sa incep...
Incepe cu inceputul imi spune o voce de undeva din spatele neuronului meu mic si obosit! That's the way to do it!
Nu mai apuc sa postez ceva pe blogul asta, nu mai am timp(note to self - cauta in ziare pe cineva care vinde timp!), si uneori mi-e chiar lene sa imi fac timp pentru altceva decat pentru facultate si examenele astea tampite care nu se mai termina.
Azi in schimb a fost altfel, am vrut sa ies in parc mi-am gasit cu cine si dusa am fost. E ceva timp de cand nu am fost ziua prin parcul din cartier, de obicei il prefer noaptea, ce-i drept ajung putin mai greu pana la poarta-i practic inexsistenta, dar e ok, nu e sufocanta vremea, foarte rar mai gasesti omuletzi pe acolo...e numai bun ptr mine. In schimb astazi vampirul din mine a demisionat iar eu am putut sa imi fac de cap ziua:)) Am mai facut si vreo 2 poze, am mai analizat lume, am mai comentat strengareste>:) la anumite persoane(nu o sa mai pot face chestia asta cu comentatul prea multa vreme, imbatranesc), am incercat sa dau mancare la rate :D asta m-a facut oarecum fericita:)
Am scapat destul de repede de companie(nu prea imi place cand omul nu stie ce spune sau vorbeste cand nu ar trebui) si mi-am continuat plimbarea singura. Nickelback in casti, uneori si partitele de Bach, telefonul credincios cu care am si realizat pozele (Bravo ma N73 :D). Mi-a mai luat inca vreo 2 ore sa inconjur parcul. Cateodata ma si simteam absenta printre atatia oameni, eram mult prea mica pentru ca vorbele, pe care sa presupunem ca le-as fi zis, sa aiba vreun ecou. Asa ca m-am resemnat frumos la a face poze, poze cu soare si cu apa, apa si soare si uneori cate o rata! Ma intreba cineva candva de ce nu prea stau la pozat?!(de obicei imi fac singura poze) ...nici acum nu stiu ce ar fi trebuit sa ii raspund :-?
am mai avut o revelatie in timp ce imi faceam plimbarea...hai sa facem o facultate cu predare in bunul simt comun, asa si profii ar fi de bun- simt, studentii de aceeasi categorie..si poate astfel totul s-ar molipsi, ar fi ca ciuma...
___________________________

In alta ordine de idei, mai am o saptamana din acest an universitar! Cat de repede poate sa treaca timpul fara sa poti sa il prinzi de mana....si uneori e atat de trist

___________________________

Micule meu parc maine ne intalnim in acelasi loc, nu?
Sa nu ma intrebi si tu de timp ca nu stiu, mai pe seara ..6...7...22...cum ii vine si timpului mai bine....promit ca maine sa imi iau o carte sa iti citesc si tie! cat timp a trecut de cand ti-a mai citit cineva ceva?

Niciun comentariu: