24 mai 2008

prea devreme sau prea tarziu

Intotdeauna imi dau seama de anumite lucruri fie mult prea devreme , fie prea tarziu, niciodata nu-s exact acolo unde ar trebui sa fiu sau cu cine ar trebui sa fiu. Acest lucru imi cam da de gandit, nu pentru ca m-ar afecta intr-un mod ireversibil/irevocabil/ de neintors, ci pentru ca imi da o senzatie de neimplinire, pentru ca practic ar trebui sa stiu exact ceea ce se vrea de la mine, pentru ca ar trebui sa am o intuitie fenomenala :-? ceea ce bineinteles nu posed- sa fie defect?!
Si uite asa ratez niste lucruri pe care in mod normal nu le-as sari! Acest lucru trebuie revizuit, nu stiu cum, nu stiu cand, dar aici trebuie lucrat! Momentul fix :P

In alta ordine de idei, azi la 6 eram prin metrou si mi-am dat seama ca desi e sambata , metroul e full-house si ca lumea se uita mai insistent ca de obicei. Dupa 4 ore de somn, incercam sa imi ascund si eu ochii rosii de bampir:P multa lume pleca din Bucuresti, ei da, ati ghicit am ajuns la Gara;)
Cat de ignorant trebuie sa fii ca la 6 dimineata sa incepi sa dansezi in metrou fara sa iti pese ca in stanga si in dreapta mai stau oameni :-? sau cum e sa incepi o dimineata cu injuraturi din cele mai savuroase, cu intrari si iesiri sistematice si bine ancorate in real (if you know what i mean :->). Metroul intarziase vreo 13 minute (numar fatidic?) si un nene de care nu puteai sa te aproprii nu ptr ca ar fi fost mare si urat ci ptr ca era mic si mirosea..nici macar a bautura ci a coco chanel naturel (a se intelege aici un miros patrunzator care iti ingheata /aduce la temperaturi nebanuite celulele olfactive si implicit your body) si facea un dute-vino prin fata mea....yoyyy..ai zice ca dimineata ai avea putin mai mult timp sa te speli, macar dimineata , deja nu mai am pretentii ptr seara cand vii de la servici, ca poate te-ai obisnuit cu nebanuitul miros si ti-e prea mila de el..cum sa ii dai cu un dus rece si cu sapun ?! dumnezeule, de ce-ai scumpit bunul simt?
Gata, nu mai vb despre mirosuri ca o iau razna...vreau sa dorm linistita nu de alta dar m-or bantui astea:))



Noapte buna tuturor!:) si voua celor care binevoiti sa faceti dus si seara si dimineata si celor care uita, uita cu desavarsire!

Niciun comentariu: