29 mai 2008

damn it!

Urasc lumea care se cearta, nu imi place pur si simplu, iar in momentul in care asist la una sau mai rau, ar trebui sa raspund, incerc sa ma eschivez, incerc sa schimb subiectul. Poate gresesc cand fac acest lucru, dar din senin asa, urechile mele nu mai aud , ochii mei nu mai vad ..totul se incetoseaza! Certurile mi se par a fi acte inexplicabile pe care unii oameni le intreprind doart ptr ca nu au ce face/ sa scape de monotonie, sau poate ptr ca le e prea greu sa discute normal, sa se trateze ca fiinte umane!

In alta ordine de idei, am mai trecut de un examen(fuse marti), ochii mei au mai survolat in jur de 3000 de pagini de cursuri/carti de bibliografie. Am obosit si e numai primul an si nu vreau sa renunt! Nu imi place sa renunt la lucruri, nu inghit asemenea actiuni! Iar cand sunt nevoita sa o fac , parca se rupe ceva din mine! Mai sunt 5 examene si inchei anu universitar si o sa astept pana in octombrie sa o iau de la capat!

___________________________

Nu stiu ce ai vrea sa auzi, nu stiu ce vrei de la mine, sunt confuza!

Un comentariu:

River spunea...

Apropo de certuri...apropo de conditia asta josnica umana...da o tura prin blogul meu si citeste ultimul post. Este exact ce urasti si tu si eu si ...blogul meu.
Pups.
River